Abonnement - Skift betalingskort og genaktivér abonnement i Conventus

Denne vejledning viser, hvordan du skifter dit betalingskort i Conventus og genaktiverer din betaling, så du eller dit barn igen er aktivt medlem.

  • Log på Medlemslogin.
    Billede der viser login til Conventus systemet
    Hvis du ikke kan huske din adgangskode, tryk på Glemt adgangskode i bunden af boksen.

    Så kommer følgende vindue op:
    Billede der viser indtastning af E-mail og Mobil nr.

    Indtast e-mail eller dit mobilnummer – du får tilsendt en ny kode og kan logge på Medlemslogin.
     

  • Vælg menupunktet "Økonomi", når du er logget ind.
    Billede der viser, vælg Økonomi efter du er logget ind
     
  • Vælg menupunktet "Kortoplysninger" i menuen til venstre.
    Billede af kortoplysninger i venstremenuen
     
  • Tryk på knappen "Skift kort" og tryk OK her, hvis du vil skifte kort. Dit gamle kort er nu afmeldt.
    Billede der viser pop up vindue, hvor du skal bekræfte med OK at du vil skifte betalingskort

 

  • Når du har valgt kort, bedes du indtaster dine nye kortoplysninger og trykke gennemfør abonnement.
    Billede der viser hvordan du indtaster dine nye kortoplysninger
  • Dit nye kort er nu tilmeldt og du mangler kun at genaktivere abonnementet.
     

  • Vælg menupunktet Betalinger til venstre.

    Billede der viser hvor du finder menupunktet Betalinger

  • Vælg fanebladet "Afbrudte".

    Billede der viser hvor du kan se afbrudte betalinger

  • Tryk på "Forsøg igen" ud for abonnementet.

    Billede der viser hvordan du kan forsøge betaling igen

    Dette kan kun forsøges indtil den 14. i måneden!!!

    Er det efter den 14. i måneden, bedes du sende en mail til torben.rasmussen@fredericia.dk, så ordner den kontingentansvarlige resten