Lån af lokaler og andre faciliteter

I Fredericia Kommune kan du låne og leje lokaler og andre faciliteter til foreningsaktiviteter, arrangementer og events

Folkeoplysende foreninger - herunder aftenskoler og frivillige foreninger - kan låne kommunale lokaler og idrætsfaciliteter til undervisning og aktiviteter. Når du låner gymnastiksale, idrætshaller og svømmehaller, skal du betale et mindre gebyr.

Hvert år modtager alle godkendte foreninger et seperat ansøgningsskema.

Ansøgningsfristen for sæson-ansøgninger om timer i idrætshaller, gymnastiksale, svømmehaller, varmtvandsbassiner og lokaler på skolerne ligger i starten af marts.

Lån af arealer og pladser
Du kan også låne kommunale arealer eller pladser til forskellige typer af arrangementer og events.

Lej eller lån lokaler i selvbetjeningsløsningen øverst på siden. Her kan du også få det fulde overblik over ledige kommunale lokaler i bookingoversigten.

Dokumenter:

• Kriterier for tildeling af timer d. 4.3.2010.pdf
  • Fra "Børneattester ved ansøgning om tilskud eller mulighed for at benytte lokaler" - Erklæring om indhentelse af børneattester

Stab for Vækst, Kultur og Idræt

Birgitte